6.07.2007

Spoof of a Murdoch-owned WSJ



A spoof front page, imagining a Murdoch-owned Wall Street Journal, has been making the rounds (specifically from the New York Times newsroom to the WSJ newsroom) according to Mary Ann Akers at the Washington Post.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home